Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості. Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону «Про захист прав споживачів». У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись по номеру телефону ( +380989542759 )з менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення повинно бути належної якості, а саме: - товарна упаковка не пошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Повернення відбувається будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії за рахунок покупця, або безкоштовнона офісі магазину за адресою: вул.Святого Володимира 29, Луцьк, Україна Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем трьома способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" - готівкою на офісі магазину при поверненню та огляду поверненного товару. Умови повернення товарів неналежної якості: У разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (+380989542759) та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. В індивідуальному порядку вирішити питання: - при виявлені товару неналежної якості Клієнт має право запросити знижку на товар у розмірі до 5 % - при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, будь якою службою доставки за тарифами транспортної компанії, або безкоштовно на офісі магазину за адресою: вул.Святого Володимира 29, Луцьк, Україна Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем трьома способи: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 48 годин з моменту отримання поверненого товару - повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" - готівкою на офісі магазину при поверненню та огляду поверненного товару
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

